Klagen over C1000 luiers

Klagen bij de C1000 over de C1000 luiers helpt. Dien een klacht in en je ontvangt een brief met twee tegoedbonnen! De vraag is zijn klanten tevreden met deze compensatie of willen zij betere luiers?

Klagen over C1000 luiers

De nieuwe C1000 luiers worden door mij en ook vele andere bezoekers als zeer slecht ervaren. Daarom heb ik vorige week op de site van de C1000 het contactformulier van de Consumentenservice ingevuld. Ik heb gevraagd hoe het kan dat de luiers zo slecht zijn en wat de C1000 hier mee gaat doen. Ik had verwacht een e-mail terug te krijgen waarin de C1000 ingaat op de problemen, maar nee niks van dit alles. Totdat gisteren een brief van de C1000 op de deurmat lag!

Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben van u een klacht binnengekregen over de vernieuwde C1000 luiers. Naar aanleiding van deze klacht zijn we uitvoerig extra onderzoek aan het doen, omdat dergelijke klachten niet mogen voorkomen.

Het onderzoek naar de oorzaak loopt nog. Wij zullen u zo snel mogelijk op de hoogte brengen van de uitkomsten van dit onderzoek. Voor nu ontvangt u alvast een waardebon om het aankoopbedrag van de luiers te compenseren.

Wij willen u hartelijk danken voor het maken van uw opmerking en bieden onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxx
C1000 Consumentenservice

Brief C1000

c100- brief over de luiers

Bij deze brief zaten twee waardebonnen. Eén van 10 euro en één van 15 euro. Dat is toch mooi even gratis voor €25 boodschappen doen bij de C1000. Helaas voor de C1000 ga ik geen C1000 luiers kopen....

waardebonnen c1000
 


MEER OVER LUIERS

Facebook

Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief!

Wil je elke week op de hoogte worden gehouden van de beste aanbiedingen en acties? Schrijf je dan nu in voor onze gratis nieuwsbrief!